Jak zdobyć klienta dzięki stronie internetowej? #1

Przez
Maja

W obecnych czasach większość społeczeństwa pozyskuje informacje o danej firmie za pomocą wyszukiwarek internetowych. Dlatego bardzo ważne jest, aby każde przedsiębiorstwo, niezależnie od swojego profilu, posiadało własną stronę internetową, która pozwoli w profesjonalny sposób dbać o jego wizerunek w sieci.

Często zdarza się tak, że pomimo posiadania własnej witryny klientów wciąż nie przybywa, a zyski firmy nie pokrywają się z oczekiwaniami przedsiębiorcy. Zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego tak się dzieje? Przyczyny mogą być różne, ale każda z nich wywodzi się z jednego źródła: przystępności strony dla klienta. Dlatego warto zadać sobie pytanie: jakie warunki powinna spełniać strona, aby goście ją odwiedzili i zechcieli zdecydować się na współpracę właśnie z tą a nie inną firmą?

Odpowiedź jest prosta!​

Strona internetowa, powinna być odpowiednio zaprojektowana i wykonana, w związku z tym powinna spełniać kilka warunków, które w znaczący sposób wpływają na rozwój Twojej firmy i jej reklamę w sieci. Dlatego w tym artykule opisaliśmy zasady odpowiednio stworzonej strony internetowej dzięki którym będziesz mógł zwiększyć liczbę odwiedzin Twoich potencjalnych klientów. Zapraszamy do zapoznania się z lekturą!

Responsywność

Strona responsywna, lub ang. Responsive Web Design (RWD) – w branży e-marketingowej oznacza automatyczne dopasowanie grafiki do rozdzielczości urządzenia na którym dana strona internetowa jest wyświetlana, niezależnie czy jest to PC, urządzenie mobilne czy telewizor.

Dlaczego responsywny design jest koniecznością?

W ciągu ostatnich lat udział ruchu mobilnego na stronie Internetowej zwiększył się kilkukrotnie. Każdy z nas dokonując zakupów, przeglądając social media lub wyszukując informacji o konkretnych firmach coraz częściej korzysta ze smartfona czy tabletu. Prognozy zapowiadają, że w 2020 roku 45% transakcji społeczeństwa będzie wykonywana za pomocą urządzeń mobilnych. Ten ultraszybki postęp sprawia, że każdy właściciel strony internetowej powinien mieć na uwadze, aby serwis www płynnie dostosowywał się do rozdzielczości ekranu każdego z urządzeń. W przeciwnym razie musimy liczyć się z ryzykiem utraty dużej liczby potencjalnych odbiorców oraz klientów, gdyż użytkownicy mobilni zazwyczaj ni