Strona internetowa dla firmy – 9 powodów dla których warto

Przez
Michał

Czy zastanawiałeś się może kiedyś nad założeniem swojej firmowej strony internetowej? Dlaczego tak naprawdę warto przenieść wiele działań firmy do świata wirtualnego?

Nowa era

Dynamiczny rozwój ery cyfrowej oraz z dnia na dzień coraz łatwiejszy dostęp do niej, przyczynił się do wszechobecnej digitalizacji przedsiębiorstw – inaczej implementacji nowoczesnych technologii. Funkcjonujemy w dobie ogromnego medium jakim jest internet, który bez najmniejszych wątpliwości stał się powszechnym źródłem wyszukiwania wszelkich informacji w dowolnym zakresie.

Czy jest ktoś, kto może obecnie tej tezie zaprzeczyć? Odpowiedź jest raczej jednoznaczna i niepodważalna! Poniżej udowodnimy Ci, że prowadzenie strony internetowej, przynosi firmom szereg korzyści, a Ty możesz także dostarczyć je dla siebie. Nie trzeba także kwestionować tego, że profity wynikające z posiadania witryny dotyczą także innych organizacji – przedsiębiorstwa nie są wyjątkiem.

Ciągle pozostajemy w tyle…

Poziom handlu elektronicznego (e-commerce) w Polsce znajduje się poniżej średniej w porównaniu do innych państw UE. Z minionych badań wynika, że jednym z wielu czynników decydujących o zakupach w internecie był lęk użytkowników związany z bezpieczeństwem płatności. Pomimo faktu, że wskaźnik ten na dzień dzisiejszy obniżył się o spory procent, to i tak proces digitalizacji polskich przedsiębiorstw nadal pozostaje daleko w tyle i klasyfikuje się stosunkowo nisko na tle odmiennych nacji. W związku z tym, czas najwyższy nadgonić zaległości i rozsądnie zagospodarować ten obszar, wykorzystując przy tym internet, który niech będzie dla Ciebie nieodłącznym elementem w budowaniu świadomości Twojej marki oraz sukcesem do zwiększenia sprzedaży. Internet można porównać do otwartych drzwi, wystarczy tylko przejść przez próg i wykorzystać go w produktywny sposób. A teraz, pragnę przedstawić Ci 9 korzyści, z których warto jest skorzystać dzięki zaistnieniu w sieci.

1. Udoskonalenie biznesu pod względem strategii działań

Zakładając stronę internetową bezwzględnie dokonuje się ponownego audytu funkcjonowania całego biznesu oraz indywidualnej analizy oferty. Często pozwala to Nam udoskonalić strategię prowadzenia działań wewnątrz organizacji, zmodernizować ofertę czy poprawić ogólną komunikację interpersonalną.

2. Strona internetowa pod lupą klientów

Wyszukiwarka Google stanowi dziś jedno z najpowszechniejszych narzędzi, używane przez potencjalnych klientów do odnajdywania cennych informacji o produktach, usługach czy opiniach dotyczących danej firmy. Pierwszym krokiem w celu zaistnienia Twojej firmy w sieci, jest wybór odpowiedniej agencji interaktywnej, która specjalizuje się w tworzeniu stron internetowych.

3. Strona www jako niezastąpiona promocja firmy

Założona strona internetowa pełni również funkcję tradycyjnej broszury informacyjnej, dzięki której reklamowanie się jest często znacznie tańsze, a zwrot z inwestycji stosunkowo wyższy w porównaniu do używanych materiałów drukowanych – przykładowo ulotek czy innych wybranych materiałów.

4. Poszerzenie firmowych zasięgów

Globalność internetu sprawiła, że dziś do niego mają dostęp praktycznie ludzie z całego świata. Posiadając stronę www masz ogromne prawdopodobieństwo pozyskania zasadniczo dużo większej liczby klientów, którzy będą chcieli skorzystać z Twojej oferty. Co więcej, grono osób przed dokonaniem zakupu w sklepie stacjonarnym, poszukuje pierwszorzędnie informacji o produktach bądź usługach za pomocą internetu.

5. Na wyciągnięcie ręki

Pomimo faktu, że biuro funkcjonuje w określonych godzinach, Twoja własna strona internetowa wykazuje się wielkim atutem – jest dostępna 24h na dobę. Witryna jest połączeniem działu sprzedaży i marketingu, a co najważniejsze klient widzi w niej ogromną korzyść – całodobową dostępność, niezależnie od czasu oraz miejsca.

6. Badaj zachowania i preferencje klientów

Aktualna dostępność wielu narzędzi analitycznych, które śledzą ruch użytkowników związany z Twoją stroną internetową, umożliwia weryfikację potrzeb oraz zachowań klientów. Sprawdza się to szczególnie wtedy, gdy prowadzone są kampanie za pośrednictwem platformy reklamowej Google Ads, gdzie wykorzystywane są dane statystyki związane z generowanym ruchem użytkowników, do pozyskania jak największej liczby interakcji – w tym szczególnie konwersji.

7. Sprzężenie zwrotne – czyli skuteczna komunikacja

Budowanie list remarketingowych odbiorców, zapytania przez formularze kontaktowe, bezpośredni kontakt telefoniczny czy ankiety – wszystko po to by lepiej zrozumieć potrzeby klienta oraz znaleźć łatwiejszą drogę do obustronnej komunikacji między firmą, a konsumentem. Dzięki temu budujemy stałą relację z klientami, pogłębiamy zaufanie względem swojej firmy oraz dbamy o prawidłowy wizerunek.

8. Zgarnij więcej dzięki realizacjom

Jeśli jako firma prosperujesz na rynku już określony czas i masz możliwość pochwalenia się dotychczas wykonanymi projektami, będzie to następny powód do założenia firmowej strony internetowej. Podziel się z nowymi odbiorcami swoimi autorskimi realizacjami, a osoby z którymi już wcześniej podjąłeś współpracę niech umieszczą na niej pozytywne recenzje.

9. Strona www dodaje prestiżu oraz pogłębia zaufanie

Jeśli chcesz zwiększyć wiarygodność oraz rzetelność swojej firmy, załóż stronę internetową. Gwarantuje to postrzeganie Twojego biznesu jako bardziej profesjonalnego oraz nowoczesnego. Wielu klientów, zwłaszcza w młodym pokoleniu żyje przekonaniem, że jeśli nie figurujesz w wyszukiwarce Google, jako firma nie istniejesz – jest coś w tym, zgodzisz się?

Klucz, który otwiera wiele zamków

Czy potrzebujesz więcej dowodów na to, że strona internetowa powinna być nieodłącznym elementem w obrębie działalności każdego sprawnie funkcjonującego biznesu? Jako firma Seo Partner chętnie poświęcimy swój czas oraz uwagę i stworzymy specjalnie dedykowaną dla Ciebie stronę internetową, która będzie odpowiadać nawet na najbardziej wymagające potrzeby klientów i wyróżniać się na tle konkurencji. Powyższy artykuł zawiera tylko część z wielu niewątpliwie unikalnych zalet posiadania firmowej strony internetowej i powinien być dla Ciebie inspiracją do podjęcia pierwszego kroku, jakim jest wybór odpowiedniej agencji interaktywnej. Wybierz nas, a my zapewnimy Ci kompleksowe rozwiązanie, szybką realizację projektu i zagwarantujemy idealną widoczność strony www na każdym urządzeniu. Responsywność oraz prostota w obsłudze strony to tylko jedne z wielu udogodnień, które oferujemy naszym klientom. Służymy także radą w zakresie promocji internetowej i tworzymy kampanie, które podniosą Twoje firmowe zasięgi. Z autopsji wiemy, że często jednorazowa inwestycja w długoterminowym czasie zwraca się i co istotne przynosi ze sobą dużo większe korzyści, które mogą być dla Ciebie kluczem do sukcesu. Zaprojektujemy dla Ciebie wyjątkową stronę internetową. Skontaktuj się z Nami!

Polub naszą stronę na Facebooku, aby być na bieżąco z przydatnymi wpisami z zakresu stron internetowych, biznesu oraz aktywności Naszej firmy. Obserwuj Nas na LinkedIn oraz trojmiasto.pl!

Zobacz również:

7 aktualnych trendów e-commerce 

Reklama w Google Ads 

 

Share on facebook
Facebook
Share on pinterest
Pinterest
Share on twitter
Twitter

O autorze

Michał

Michał

Więcej artykułów