Google Ads

Reklamy w Google Ads to sposób na spełnienie dynamicznie zmieniających się marketingowych potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz płacić tylko za kliknięcia – Google Ads jest dla Ciebie!

 

Jak działa Google Ads?

Podstawową zasadą, o którą opierają się płatne (promowane) wyniki wyszukiwania Google jest ponoszenie kosztów przez reklamodawcę jedynie w przypadku reakcji potencjalnego klienta, poprzez kliknięcie w reklamę i przejście na promowaną stronę internetową. Przez ostatnie lata funkcjonowania systemu, algorytmy zostały dopracowane niemal do perfekcji, dzięki czemu reklamodawca posiada szereg narządzi zapewniających targetowanie reklamy do określonej grupy odbiorców. Nie istnieją limity dotyczące kosztu kampanii, jej rozmiarów czy też czasu trwania. Kampania reklamowa posiada multum opcji, które sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających osób.

Zalety Google Ads:

  • Płatność tylko za kliknięcia,
  • Możliwość wyboru dowolnej liczby słów kluczowych,
  • Dowolny budżet dzienny,
  • Kontrola wydatków,
  • Bardzo dokładne targetowanie reklam,
  • Narzędzia analityczne.

Miejsca, w których można wyświetlać reklamy:

  • Reklama w wyszukiwarce,
  • Reklama na stronach partnerskich,
  • Reklama wideo,
  • Reklama w aplikacji.

Hybrydowa kampania reklamowa

Aby zmaksymalizować działania marketingowe w obrębie witryny, warto rozważyć prowadzenie kampanii hybrydowej – jednoczesnego pozycjonowania domeny w wynikach organicznych oraz uruchomienie kampanii reklamowej Ads, uzupełnionej o działania SEO. Taka strategia pozwala zdominować konkurencję i podwoić efekty pracy, włożonej w rozwój strony internetowej. Początkowe zwiększenie kosztów zwraca się niemal natychmiast, dzięki wzmożonemu napływowi klientów. Dodatkowo dzięki dwutorowemu prowadzeniu kampanii reklamowej zwiększona zostaje świadomość marki, a ruch na stronie internetowej staje się intensywniejszy.