AdWords

Reklamy w Google AdWords to sposób na spełnienie dynamicznie zmieniających się marketingowych potrzeb każdego przedsiębiorstwa. Jeśli chcesz płacić tylko za kliknięcia – AdWords jest dla Ciebie!

 

Jak działa Google AdWords?

Podstawową zasadą, o którą opierają się płatne (promowane) wyniki wyszukiwania Google jest ponoszenie kosztów przez reklamodawcę jedynie w przypadku reakcji potencjalnego klienta, poprzez kliknięcie w reklamę i przejście na promowaną stronę internetową. Przez ostatnie lata funkcjonowania systemu, algorytmy zostały dopracowane niemal do perfekcji, dzięki czemu reklamodawca posiada szereg narządzi zapewniających targetowanie reklamy do określonej grupy odbiorców. Nie istnieją limity dotyczące kosztu kampanii, jej rozmiarów czy też czasu trwania. Kampania reklamowa posiada multum opcji, które sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających osób.

Zalety Google AdWords:

  • Płatność tylko za kliknięcia.
  • Możliwość wyboru dowolnej liczby słów kluczowych.
  • Dowolny budżet dzienny.
  • Kontrola wydatków.
  • Bardzo dokładne targetowanie reklam.
  • Narzędzia analityczne

Miejsca, w których można wyświetlać reklamy:

  • Reklama w wyszukiwarce.
  • Reklama na stronach partnerskich.
  • Reklama wideo.
  • Reklama w aplikacji.

Hybrydowa kampania reklamowa

Aby zmaksymalizować działania marketingowe w obrębie witryny, warto rozważyć prowadzenie kampanii hybrydowej – jednoczesnego pozycjonowania domeny w wynikach organicznych, oraz uruchomienie kampanii reklamowej AdWords, uzupełniającej działania SEO. Taka strategia pozwala zdominować konkurencję i podwoić efekty pracy, włożonej w rozwój strony internetowej. Początkowe zwiększenie kosztów zwraca się niemal natychmiast, dzięki wzmożonemu napływowi klientów. Dodatkowo dzięki dwutorowemu prowadzeniu kampanii reklamowej zwiększona zostaje świadomość marki a potencjalni klienci znacznie częściej